Попри повномасштабну війну в прифронтовому Запоріжжі продовжується життя, а підприємці впевнено започатковують цікаві бізнеси. Наприклад, крамниця сирних трюфелей Choco Cheese.

SODA поспілкувалася з Наталією Мащенко, засновницею бізнесу, та дізналась, як виникла ідея крамниці, що надихає власницю та як вдається розвивати свою справу в прифронтовому місті

Наталія має дві вищі освіти: перша – юридична, друга – економічна. 20 років працює на Запорізькій залізниці, 17 з яких очолює керівну посаду вокзалу “Запоріжжя 2”. 

– Більшу частину часу поглинала керівна посада, а потім родина. В мене син вже дорослий. Він прийняв рішення боронити нашу країну.

Однак саме під час війни Наталія вирішила втілити свою давню творчу ідею та почала розвиватися в напрямку створення незвичайних солодощів – сирних трюфелей. 

Сирні трюфелі – це поєднання темного, молочного, білого або навіть кольорового якісного бельгійського шоколаду з вишуканими сирами: витриманим Пармезаном, пікантними Дор блю та Сент-Агюр, незвичним Гудбрансдален та ароматними козячими та овечими сирами. А створити цукерку з окремими характером можна за допомогою натуральних фруктів та спецій. 

– Я взагалі сироман і дуже люблю все незвичне. Коли рідкісні види сортів сирів тільки почали з’являтися в нашому місті, то я відразу почала їх куштувати та полюбила. Потім до мене потрапила інформація, що можна міксувати сир з шоколадом та створювати щось цікаве. 

Choco Cheese
Наталія Мащенко

Наталія зізнається, що перші сирні трюфелі спробувала саме свої. А до того в неї не було розуміння, які вони на смак. Пізніше власниця бізнесу спробувала продукти й інших майстрів та з впевненістю розповідає, що за свої цукерки їй не соромно. 

Власниця крамниці цукерок Choco Cheese розповідає, що було складно знаходити всю інформацію та шукати однодумців. 

– Коли я починала, то була готова поїхати та безкоштовно працювати за знання. Знайшла майстрів, але на той момент мене не готові були прийняти. Проте вони зорієнтували, де можна навчитися.

Наталія каже, що багато енергії зайняв шлях на початку.

– Потрібно було нащупати постачальників, придумати назву та розробити дизайн упакування. Під час відкриття крамниці назву вигадала поспіхом. Мені б хотілося трошки перефразувати, але я ще не визначилася. Хотілося би зробити більш впізнаваний бренд, проте на сьогодні це все в процесі.

Відгуки 

Наталія розповідає, що на початку дуже звертала увагу на відгуки.

– Коли люди нічого не писали, то це бентежило. Але потім я зрозуміла, що є такі замовники, з якими ми особисто не знайомі, але вони знову й знову замовляють цукерки.

Також Наталія розповідає, що люди залишають цікаві відгуки, яким би вона хотіла присвятити окремий допис.

Готування як терапія

Крім заробітку, готування цукерок під час війни для Наталії – це терапія. 

– Шоколад досить медитативний в роботі. Ароматерапія шоколадом визнана в усьому світі. Сам шоколадний аромат досить розслабляє.

Кожна цукерка для Наталії як витвір мистецтва, а аромати завжди асоціюються з чимось розслабляючим та добрим.

– Наприклад, під час приготування цукерок з чебрецем, аромат нагадує мені бабусин дім. Там сушилися трави та був чулан. Також є цукерки з м’ятою. Цей аромат подумки може переносити в літо.

Приготуванням, упакуванням та відправленням Наталія займається сама. Проте власниця крамниці впевнена, що в майбутньому в неї буде власний куточок та колектив.

– На сьогодні це в мої мріях. Але поки не знаю та нічого не можу сказати. Зараз мій продукт виставляється в декількох точках Запоріжжя. 

Наразі вироби Наталії можна придбати в крафтовій пекарні «Панібулка» та в винному барі Wine Bar. 

Також трюфельні цукерки Choco Cheese можна знайти на сторінці в Інстаграм – nataliia.mashchenko.

Авторка матеріалу – Юлія РОНШИНА

Читайте також: Творити попри все: історія бренду прикрас ручної роботи AMIRANI

Завантажити ще...